Sick little baby

Hello. Ligger i soffan och kollar på Bee movie med en febrig liten Tyra. Hostar gör hon som bara den också och i början när hon somnat så stör den hennes sömn men går bättre längre in på natten. Dock har hennes hosta blivit värre på dagen nu så vi får se hur denna natten går.

Nu iaf ligger vi som sagt i soffan och kollar på Bee Movie. Hostan är ju i full gång så hon får ligga här och mysa med mig tills hon somnar så går jag in och lägger henne då.

Imorgon väntar jobb 10-17, perfekt tid. På söndag kör jag också en bra dag 11-17, inte helt fel alls. Då på kvällen blir det en rejäl promenad med Nathalie, nu jädrar ska jag ta tag i detta med lite hemma-träning och promenader. Luft, motion och lite styrka ska göras, taggad!! :)

Nu börjar smulan bli trött här så ska lägga henne nu. Ttysod :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0