@ My mom's

Godkväll/ natt.. Sitter i soffan hos mamma och kollar på tv i väntan på HIMYM. Kollade på VSFS förut. Missade början så måste Kika efter det på nätet så jag får se hela. Självklart levererade showen som vanligt och man sitter i vanlig ordning och funderar på varför man själv inte ser ut som de gör. Men självklart kan man ta sig dit (nästan..) med lite vilja och träning. När jag flyttar till lägenheten ska jag och ja jag SKA börja träna då. Ska börja hemma till en början, fixa lite hantlar och bra program att få igång träningen och rörelse på kroppen. Jag vill bli fit och få lite muskler, men gärna slimmade muskler. Tycker inte det är så jättesnyggt med stora muskler på en tjej, iaf inte vad jag är ute efter. Men nu
När jag googlade lite på slimmade muskler så såg de inte alls ut så som jag tänkte mig i huvudet :p haha. Nåja, jag vill iaf bli ordentligt fit och smal! Mitt mål!

Nåja, hos mamma sitter ja och Tyra ligger i sängen och sover. Renovering av huset pågår och imorgon river de upp källaren kl 7.00.. Vi ville inte gå upp då så vi sover här, igen. Nåja, snart hemma igen och vi lider verkligen inte av att sova här :p

Ny dag imorgon med mer flytt.. Det är det mina dagar består av nu och kommer göra fram tills efter helgen.
TTYS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0