Mat och film på menyn

Färdig-pizza står på matmenyn (orkar inte laga mat), film - ingen aning än faktiskt. Tyra sover sedan snart 1 timme tillbaka. Blev lite senare i säng idag igen, men eftersom BVC väntar imorgon så måste vi gå upp tidigare än vanligt så då blir det nog sova vid 20.00 imorgon igen. Har satt läggning 20.00 och det känns som en bra tid. Självklart varierar det så de blir ca 20.00 varje kväll, beror ju helt på hur trött hon varit under dagen och hur länge hon då sovit middag på dagis/hemma.

Imorgon då som sagt är det BVC som gäller. 9.00 är det dags för mätning, vägning och spruta. Ja, de där förbaskade sprutorna. Jättebra att ta del och ta dem alla genom åren ska hon, men det är inte kul någonstans att behöva se sin lilla älskling bli ledsen och kanske få ont. Usch usch usch. Ni som hängt med ett tag vet ju att jag gråter lika mycket som Tyra typ :p Med tanke på detta och att jag vill att hon ska ha mig där men ändå en trygg och lugn famn som inte bölar som en rädd korv så ska hennes farmor följa med, i vanlig ordning :p Skönt stöd för oss båda när Pappan i familjen jobbar.

Men nej, nu blir det pizza, cola och film. Jag som skulle gå ner mina bekväm-kg jag dragit på mig med allt godis ätande osv. Fy mig, men så gott :p Är nog inte ensam om det problemet va? ;O



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! kan inte du skriva ett inlägg om hur det kändes dagarna innan förlossningen med tyra sattes igång? :) jag själv väntar mitt första barn och det börjar dra ihop sig.. undrar så mycket hur man kan känna att det är på G och sånt.. :)

2013-01-14 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0