👌




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej Linda hoppas allt Àr bra i julstressen. Du som jobbar i affÀr mÄste ju ha ett rent helsike den hÀr tiden innan jul.
Hur som hoppas det Àr bra i alla fall.
Jo jag har en frÄga. Du har sÀkert hört detta hundra gÄnger men jag frÄgar alla fall.
Kommer du/ni göra mer musik? Är ett stort fan av dom gammla lĂ„tarna. Hade en av era lĂ„tar som ringsignal i över ett Ă„r för jag tyckte den var bra. Vet jag kanske inte Ă€r riktig rĂ€tt mĂ„lgrupp men tyckte er musik va bra.
Mvh Tobbe.

Svar: Kick kommer nog inte göra mer musik, pratar pÄ att jag ska göra men de Àr sÄ mkt annat just nu sÄ tiden finns tyvÀrr inte till just nu! Men snart hoppas jag :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2013-12-06 @ 16:29:29

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0