Sjuk jävel

Åh. Det har slagit till nu. Näsan rinner, kroppen värker som tusan, huvudet känns uppstoppat.. som en gås.. Bah.

Hoppat i mjukisar och favvotröjan - mjukis. Ska dra på tvn men ska nog se på SOA så jag blir klar med säsong 4 innan 5an kommer vilket är snaaaart. Ah, jag har sagt det tidigare och säger det igen. Vet inte hur många gånger jag kollat igenom alla säsonger :p Är ju så bra!

Nej. Hämta Alvedon, nässpray och en chokladtopp tror ja. Ska sätta mig vid datorn strax och ge er ett inlägg, ett inlägg om Tyra. Vill ni läsa så kika in sen. Puss and love så länge.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart har du köpt tröjan??? Jätte bra blogg förresten! Läser den varje dag, o tyra är hur söt som helst!!

2012-09-07 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0