Hey you.

Placerad i soffan och trött som få. Slumrade till när jag nattade Tyra och orkade inte riktigt upp ur sängen sen så låg kvar en stund och bara lyssnade på Tyris andetag och njöt av lugnet, av stillheten och att bara få ligga still. Skönt ibland :)

Kollar på Miss Secret Agent på 5an men funderar på att sätta på en film. Vet bara inte vilken :) kanske 21 jump street som landade i brevlådan i veckan. Den är väldigt rolig, för er som inte sett den redan så gör de :) Bra skådespelare och även kära Johnny Depp är med i filmen en stund!

Gör en liten vän till mig i ugnen, såhär ser han ut (se bild nedan) och jag tänker nomma gott till filmen ;) Hörs innan sängen så ska jag se om jag kanske kan visa en kjol jag sett i en tidning jag fallit pladaskt för! Den kostar nog en hel del slantar och jag vet inte ens om den går att få tag på (om det inte är en klänning t.o.m), så förmodligen är det ett "se men inte röra"-plagg! Boring ;) TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0