Hemma från dagis

Igår hann jag inte ens se klart filmen innan jag somnade. Så idag blir det SOA avsnitt 2 (wifuckingho!!) och se klart Safe house :) Lovar att då ikväll skriva om de filmer jag sett.

Tyra blev hemma från dagis Idag då hon skar upp tummen så blodet sprutade och likaså hennes tårar. Försökte få stopp på det men de va inte det lättaste. Såg nu efter att hon "skalat" tummen så skinn är borta + ett skär sår på det. Aj aj! :( Nåja, nu mår hon bra och lite glass fick bli. Sånt får man när man är sjuk och skadad.

Just nu sitter vi på wåxnäs och väntat på att Krikke ska komma och hämta Tyra och själv ska jag iväg och jobba 15-20.15. Ha en bra dag hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0