Gottedag!

Hejsan!
Började dagen med filmmys i sängen med Tyra, Pippi Långstrump såklart ;) Imorgon tänker jag bannemej sätta på Askungen eller lejonkungen.. eller Aladdin.. Eller någon annan Disney. Vill ju presentera Disney för Tyra då hon mest fått se lejonkungen. Jag älskar Disney så jag hoppas hon kommer gilla det lika mycket som jag. Hon gillar Simba, Mimmi, Musse osv men vill att hon ska "träffa" de andra också :) Ska bli sååå kul med Disney land (Euro Disney) i Paris. Fan va jag längtar tills vi åker till Paris! Ser fram emot allt från att strutta runt på gator, shoppa, till att se Tyra inne på Disney. Kul kul :)

Nu ikväll myste jag, krikke och Tyra med lite taco. Vid 19.55 la jag Tyris och 8 min senare sov hon, tröttfis. Lyckan att ha henne, åh. Älskar henne så mycket!

Nu strax ska jag iaf ställa in en blåbärspaj i ugnen och mumsa med vaniljvisp sen. Ska se någon film och bara njuta av lördagskvällen :) Skriver lite senare igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är halsbandet ifrån? :)

2012-10-20 @ 23:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0