Inta sängläge?

Ligger just nu väldigt bekvämt i soffan. Har släkt ner och ska väl inom kort gå in och lägga mig. Kvällen har bestått av bus hos svärföräldrarna, lek o stoj, hämtat paket på posten, taco med krikke och mamma, så avslutade vi kvällen med att sitta och kolla på gamla klipp på youtube, bloopers.. haha. Himla kul ;)
.
Imorgon är det dop som gäller för vår del. Fina Olivia ska döpas. Ingen aning om vad jag ska ha på mig men det löser sig nog. Tänk att det snart är 5 månader sedan vi döpte Tyra. Går så himla fort tycker jag, knappt så man hinner med ju! Efter dopet blir det kanske e fika med en kompis som är i Sverige på besök och Linda! Vi får väl se, men lutar åt de :)
.
Godnatt kära ni.
Hoppas ni haft en bra fredag!
.
.
Johanna - gudmor, Gustav - gudfar, Kristoffer, Jag, Tyra och prästen!

Kommentarer
Postat av: fia

Gos med dop!



Ja alltså, jag var livrädd! var så rädd att hon skulle göra något mot cornelia, huvva, Att såna personer får gå runt fritt!!

<3

2012-03-17 @ 16:12:22
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0