Golvhäng

Har lagt ut filat och täcke på golvet här som jag och Tyra sitter på med massa leksaker. Just nu gnager hon på en bitring men en och en annan leksak brukar flyga förbi när hon sitter och leker och kastar iväg. Krikke fick åka till jobbet tidigare idag då det blivit missuppfattning av tider, så fick sätta mig och ringa in allt folk en timme tidigare. Det löste sig, super-peeps vi jobbar med. Krikke som är sjuk också tvingade sig iväg, stackarn men duktig. Ska försöka få in någon annan som kan ta hans pass imorgon. Inge kul om det aldrig ska behöva släppa för honom.
.
Annars så tinar jag köttfärs. Ska ju ha lite taco-egenmys här när Tyris bestämmer sig för att ta natten vilket jag tror inte ligger så långt ifrån. Gäspar massa men leker på, hehe! Ska busa vidare med henne här innan läggdags, så hörs vi senare :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0