Dagen efter - mindre lyxig!

Ligger i sängen med Tyra och kollar på barnprogram. Bara jag som tittar, Tyra är upptagen med att äta på gosedjur. vaknade tidigt imorse av att Tyra va jätteledsen. Vet inte riktigt va de va men jag hoppades på att de skulle gå över och att hon ville sova igen, ja va ju inte direkt på topp :p Hon somnade om efter ett tag iaf och ja med. Vaknade av sen att ja hör tuttljud, då har hon fått tag på vattenflaskan så hon låg och surplade i sig vatten :p Tog flaskan och gav henne lite mat ist.

Idag mår mina ben som om de vore 8 med växtvärk. Jag fattar inte att ja ska bli bakis i benen? Nåja. Det va väldigt kul igår iaf. Träffade folk som jag inte träffat på länge och såg folk jag verkligen inte ville se. Men tack tack tjejer, kvällen va toppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0