Uppe tidigare

Godmorgon! Idag vaknade Tyra strax efter 9 och va ledsen. Hon försökte somna om ett antal gånger men tror hon hade ont i magen. Lite pruttar och nr 2 i blöjan nu så kommer nog middagsluren bli lite längre än vanligt för tussen.

Just nu hat vi soffmys och kollar på Musses klubbhus. När Tyra tar en tupplur sen så funderar jag på att lägga igen ögonen lite också så man blir pigg och rolig när de blir bus och lek sen, som alltid! Va ju bra att vi provade pulkan häromdagen också för nu är snart snön borta igen. Plus grader ute nu!

Men ska fortsätta myset här nu. Skriver senare idag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahah musses klubbhus är superpopulärt på mitt jobb, barnen är som ljus när det går =)



vad händer under dagen ?

2012-01-11 @ 10:14:33
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

ja barnfilmer är ju riktigt härliga. Teletubbies har jag lite svårt för dock, men annars så gillar det mesta. men Disney och Astrid Lindgren är ju helt fantastiska !



idag ska jag vara hemma och njuta av mitt hus ( har inte varit hemma så mycket under nov/dec eller de som gått av jan ) och så ska jag plugga =)

2012-01-11 @ 11:34:08
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0