Shopping

Shoppade ju lite idag till både mig och Tyra. Krikke fick godis för hans garderob behövde inget sa han. Tänkte visa er bilder på det imorgon, och samtidigt då visa er lite mer färgglada plagg Tyras garderob fått. Lite Disney bland annat.

Jag letar efter en vårjacka till Tyra och har bestämt mig för att kika på internet. Visserligen är väl inte allt ute i butik men vill ändå kika runt och se om det finns något fint som som sagt inte finns i butik här. Nåja, vi får väl se vad de blir. Inte aktuellt just nu. Detta vädret lär väl gå upp och ner en stund nu innan riktiga våren kommer.


Kommentarer
Postat av: Hanna - mode, smycken och min vardag

Roligt att shoppa!

2012-02-29 @ 06:40:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0