Kvällen som varit..

Har egentligen inte så mycket att skirva för jag är ganska seg i skallen just nu. Har iaf varit hemma ikväll, ätit god mat och även sett på Flickan som lekte med elden. Efter att Män som hatar kvinnor gick på tvn för några dagarsedan så blev jag sugen på att se 2:an. Ska se sista filmen någon dag också, sjukt bra filmer.. Skulle ha vikt in lite ren tvätt och så förut men blev att gosa ner sig i sängen och natta Tyra innan filmen och när Tyra väl somnat hade jag glömt bort det. Får se till att få det fixat imorgon.
.
Nej, nu blir nog något avsnitt med How i met your mother och sen sova. Längtar efter mannen. Ibland suger det att han har ett nattjobb. Godnatt!
.
.


Kommentarer
Postat av: I

iihh spännande! men jag tror du kommer få det, jag håller alla tummar & tår för det <3

2012-02-18 @ 15:19:49
URL: http://essef.blogg.se/
Postat av: fia

tack hjertat!<3

2012-02-18 @ 17:41:49
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0