hemma med mina ikväll

Sitter i soffan och känner mig ganska sliten, känns att man varit sjuk. Huvudet är inte riktigt med ännu och jag känner mig lite lite hängig såhär på kvällskvisten ;) Kollar på Härmed förklarar jag er chuck och larry som är på tv3 nu. Tror inte jag sett den någon gång men Krikke säger att den är ganska rolig så ska kika på den. De spelar svensk musik på en i filmen - ABBA och Ace Of Base.
.
.
Ikväll har jag och Tyra varit hemma, Krikke va hos Ström och hjälpte han med någon vägg innan han kom hem med pizza till oss. Tack snälla, fast egentligen är jag väldigt trött på pizza. Bestämde mig när jag åt att nästa gång det blir pizza för min del så får det räcka med bara ost och tomatsås på för min del. Den är supergod också ska man doppa i beasås. Tror jag föråt mig på pizza under grav och efter Tyra kom ut. Tyra somnade vid 21.15 efter mycket försök att hålla henne vaken under kvällen. Hon och jag har t.ex badat, sprungit runt och busat, lekt med leksaker osv.. Måste säga att det va jäkligt gött att bada förut, badar ju inte så ofta. Efter tog jag mig en dusch och la en inpackning i håret medan Tyra fick blöja och pyjamas av Krikke. Har iaf varit skönt att ha haft en kväll hemma med båda mina hjärtan en fredag, händer inte allt för ofta :)
.
Nej jag babblar.. Ska mysa ner mig ordentligt strax och se klart filmen och sen lite HIMYM innan sängen.
Hoppas ni haft en bra fredag. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0