Svar på kommentar

Fråga: Hur är ditt och Krikkes privatliv efter att ni fick Tyra?

Svar: Först och främst så måste jag nog få säga att frågan va lite konstig, alltså.. Vårt privatliv involverar ju Tyra. Men jag antar att du undrar hur vi är efter att Tyra kom in i bilden. Mycket tid går till Tyra, t.o.m när jag och Krikke kramas så kommer hon och ska va med :) hehe. Vi jobbar väl på som de flesta i förhållanden. Jag försöker ge så mycket tid till oss tsm som möjligt. Inte alltid det går då den ena kanske planerat annat, men jag tycker det är viktigt att umgås med varandra ibland och även som en familj. Det funkar inte i min hjärna iaf annars. Om man inte ger tid till varandra så dör man ju så småningom ut. Att få Tyra är det bästa som någonsin hänt, men man får inte glömma varandra :)

Vem frågar? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0