Sex and the City

1an är på tv 11. Gud va jag kan se serien och filmerna om och om igen. Det är precis som med SOA, mina två favoriter!

Funderar på att mysa till det med lite kex. Imorgon ska ju jag starta nytt liv med nyttigare mat och inget godis. Vet att det kommer bli svårt men får ge mig tusan på detta och försöka hålla det ordentligt. Självklart tänker jag inte strypa mig från att få njuta ibland men det räcker kanske med 1-2 ggr i månaden och inte 3-4 ibland 5 gånger i veckan.. Jag är verkligen inte en nyttig människa men ska bli en. Ska nu varje gång (om möjligt) lägga undan pengarna jag tänkt "köpa skräp" för. Har satt undan mååånga tusen lappar från förra lönen faktiskt så att jag unnar mig ibland gör inte ett dugg, men nu behöver jag inte unna kroppen mer än med kläder och skor - som jag älskar!

Nu ska jag se klart på SATC och sedan ett avsnitt med SOA innan sängen :) TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0