En dag upp och ner.

Imorgon är en ny dag och nya möjligheter. När en dörr stängs öppnas en annan sägs det. Jag hoppas att det öppnas någon riktigt bra. Jag är stark, jag vet det. Men ont det gör det såklart när man få veta vissa åsikter som uppenbarligen sagts bakom min rygg och även hur jag ser på vissa saker som har med MITT (vårt) barn att göra. Men jag struntar i det nu. Mitt barn, mina pengar - jag bestämmer.

Ja, det gör ont. Men är det värt det?..

Nej. Lägger tankarna på något annat nu. Förlåt för flummigt inlägg. Har bara varit en väldigt upp och ner dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2012-08-22 @ 10:33:28
Postat av: Emma

Tänker på dig, aldrig kul när folk snackar en massa skit. Försök strunta i det <3 du Är stark!

2012-08-22 @ 16:14:27
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0