I min påse

Tänkte lägga upp bilder på det vi fick med oss från lager 157 igår.

Till mig: En stor och mjuk väst, 75kr. skön som tusan! Väst-freak är ja för tillfället.
Ett svar linne, 60kr. Ska även köpa ett vitt.
En sjal, stor och jättemjuk, 100kr. Finns även en i mer gammaldags rosa som jag är väldigt sugen på också.

Till Tyra: Ett rosa set i storlek 90, 50kr/delen (alltså 100kr för båda). Blir toppen att ha till hösten.

Billigt va? Mer shopping där blir. Fanns lite mer jag vill prova och förhoppningsvis köpa. Måste dock säga att det va väldigt lite till Tyra. Till större barn fanns de mer men just upp till 80/86 där.. Men men snart är Tyra förbi de storlekarna också, även om hon håller på att växa i 74 :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0