Bloppis 2 - Byxor & shorts

Välkommen till min bloppis!

Denna helg kommer det komma upp 3 bloppisar, detta är andra. Missade ni 1:a med överdelar? Den hittar ni HÄR! I varje inlägg kommer det finnas max 10 varor. När en vara är ny och oanvänd eller knappt använd skrivs "NY!" eller "Knappt använd" innan varans beskrivning.

Vänligen läs igenom HELA texten innan ni mailar om intresse, så ni vet vad som gäller! Är  något oklart ändå? Maila och fråga :)


Alla priser är INKLUSIVE frakt, så det priset som står är det priset ni betalar! Väljer ni att köpa fler varor gäller pris + pris (ex: tröja 50kr + byxa 100kr = 150kr.)
När en vara är såld stryks texten till varan, bilden ligger alltså kvar men med strykt text.

Vid intresse, Maila mig på [email protected].

NY! Coola Leggings med detaljer, Chicy
Storlek: XS/S
Pris: 60kr inkl frakt

.
Blåa shorts med små vita ränder, lite sailor stuk över dem. Gina tricot
(benen är lika långa)
Storlek: 34
Pris: 70kr inkl frakt
.
Gråa Denim leggings (jeans leggings)
Storlek: XS
Pris: 65kr inkl frakt
.
Leggings med smala band-detaljer, Gina tricot
Storlek: XS, passar nog en S också
Pris: 60kr inkl frakt
.
Använda 1 gång! "Replay" jeans (fake), tunnare jeans. Köpta utomlands.
Jag hade mer än gärna behållt dem då jag tycker de är riktigt snygga men tyvärr förstora för mig.
Storlek: 26"
Pris: 100kr inkl frakt
.
Fr.v: 1: Lackleggings, Nelly. 2: Bomullsleggings med guld och knapp-detaljer vid benslut, Lindex
Storlek: Lackleggings: XS/S, Bomullsleggings: XS
Pris: 60kr/styck inkl frakt
.
Mörkblå jeans, H&M. Bilderna på hela byxan är en mer rättvis färg för den verkliga färgen.
Åter igen, jättesnygga jeans men för stora.
Storlek: 25"
Pris: 100kr inkl frak
.
Svarta leggings i skinnimitation, Bik Bok
Storlek: XS (passar nog en S också)
Pris: 80kr inkl frakt
.
NY! Svarta spetsleggings, Gina Tricot
Storlek: S
Pris: 50kr inkl frakt
.
Något som föll er i smaken? Maila mig: [email protected]
....................................................................................................................................
Håll utkik för bloppis 3 - överdelar som dyker upp här imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är intresserad av replay byxorna och den blommiga klänningen men väntar gärna på jag kan kika på belopps tre. Kram

2012-04-22 @ 10:05:45
Postat av: 17 ÅR, MODELL OCH MOR TILL HUGO

"Replay" jeans (fake)- finns dem kvar och hur mycket vill du ha om man räknar med frakten?

2012-05-16 @ 16:59:17
URL: http://missvendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0