Just nu pic:



Nu blir det sängen. Kort efter att kortet togs nu så slocknade Tyra så jag har lagt henne i sängen, jag ska fixa iordning mat till henne och sedan hoppa i säng jag med! Imorgon eller på onsdag kommer Tyra få en tidig doppresent, wiho :) Vad det är får ni se då! Jag kommer även visa klänningen för er innan vi döper henne. Ska se om jag kan få upp den imorgon när Josefin A är här. Hon gillar ju att gosa och busa med Tyra så då kan ju mamman passa på att plocka här hemma, ta kort på mer nytt och även blogga :) Super!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

Så himla sööt hon är, Tyra. hon ser ut som en riktigt liten tomtenissa. eller jaa. du vet dem där i ronja rövadotter. hehe. mm. jätte söt, är hon i alla fall :)

2011-09-19 @ 23:12:02
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0