Barn med sjätte sinne

Med Tyra i famnen och en redig spya senare sitter vi och kikar på tvn. Eller Tyra är väldigt inne i datorn när jag skriver. Vi kollar iaf på tv4 fakta, det är om barn som är mottagliga för spöken och sådana fenomen. Riktigt bra program faktiskt! Ikväll ska jag försöka övertala Krikke att börja se på SOA säsong 4. Om inte får jag väl kolla själv i ipaden när han sover :P Så tråkigt när man kollat klart på något man gillar. Man får ju börja om för att det intew ska kännas så tomt ;)

Annars idag så har jag och Tyra umgåtts med Linda, Jossan och Levi. Va till Carli och fikade samt letade plånböcker till damerna.

Nu måste jag roa Tyra lite här. Återkommer sen med bilder och annat. Ska ladda hem blogg.se's app och se om det är något att ha ;)


Kommentarer
Postat av: fia

OMG vad läskigt!! jätte vanligt att barn ser "en farbror i sitt rum" SKIT lääääääääääääskigt, hoppas att cornelia inte håller på så!!!

2011-09-27 @ 22:08:08
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0