Klant!!

Hade skrivit ett inlägg till er så tog ja bort de. Duktig jag ääääär... :p

Ligger iaf i soffan och kollar på inglorious bastards med älsk. Tyra sover och hade gjort i 1 tim och 20 min tills hon vaknade för en kvart sedan och va lite ledsen. Jag tog upp henne efter en stund när jag insåg att hon inte kommer sluta gråta av att ligga kvar så jag tog upp henne, bytte blöja och gosade lite på henne. Tillslut somnade hon om och nu sover hon som sagt igen.

15 min senare.... Hon vaknade och grät. Vi misstänker att det kan vara tänderna som spökar. Hon sov oroligt igår också tills kl va typ 1, då hade hon somnat in ordentligt. Men ska försöka natta henne här nu igen. Wish me luck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0