Tuffing!

Idag när jag va i stan så skulle jag ju shoppa lite billiga korgar jag sett som är fina tycker jag. Det va då sagt att det skulle vara en rea på dem som skulle starta idag, meeen icke. Hon som jobbar där sa fel dag till mig och rean början alltså på torsdag och inte idag, suck. Nåja, snål blev jag och gick där ifrån utan korgar och kommer alltså återkomma dit på torsdag i hopp om att de jag vill ha ska finnas kvar. Istället så tog jag mitt kära åk till Bergvik för att ta hålla mig sysselsatt en stund. Väl där inne så fick jag med mig en vit väldigt fin bh. Tack H&M för erat bonussystem som ger en tillbaka pengar. Jag fick idag alltså en bh för bara 29kr tack vare det. Både jag och han som jobbade i kassan tyckte detta va ett perfekt pris ;) Kilade sedan in på Lindex och Kappahl för att kika lite på det nya i Newbie och annat. Från Kappahl fick jag med mig en fin vit "dregellapp" med lite volanger på. Visar er imorgon. Från Lindex fick jag med mig något jag tittat på länge. Klart T ska bli en liten tuffing och vara lik mamma när hon kommer ut ;) Titta ..


Dom är ju hur coola som helst :) Många har säkert redan sett dem och tänker "redan Linda" ;) Men jag har kikat på dem länge och idag tyckte jag att nää, de följer inte med mig hem om jag inte tar tag i dem och hjälper dom på traven. Så Vipps så låg de i en påse i riktning mot C-vägen och lillans garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0