Tar mig i kragen, åker och lämnar blod.

Frukost, tv och morgon slapp. Ja, jag va värd det för nu är det blogga klart, smink och kläder som gäller för efter det ska jag sätta mig i bilen och åka in mot stan. I stan ska jag köpa skärmskydd till min mobil och även vara en stark kvinna och lämna blod :P Jag gillar inte blodprov direkt men måste ju för pluttis i magen och då är det värt det egentligen lilla sticket. Jag tycker det är hemskt egentligen, som om de kör in en påle i armen! Haha nej inte riktigt men att stoppa nålar i armarna är inte min grej, alls! Uuuhhäää.

Senare idag ska jag hem och lägga ut 3Gs:en för försäljning. Är några som väntar på bilder och sådant men de flesta får vänta tills de kommer upp i ett inlägg här! Blir lättast så :) Måste ta kort på de 7-8 skal som ska säljas tillsammans med mobilen också. Kan ju va kul att se hur de ser ut kanske :P

Men ska skynda mig att göra mig klar nu så kanske jag kan va hemma ungefär samtidigt som Krikke. Brukar sällan lyckas med det då jag alltid kommer på massa annat att göra i stan innan jag ska åka hemåt :P Men vi får väl se!

Ha en bra dag iaf, nu ska jag inte stoppa er tid med massa drabbel. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: fia

usch blodprov, det är det värsta jag vet:(



åh ja, dopklänningarna är jätte fina där, däremot vägrar jag ha en sån där lång klänning! det finns ju fina korta också, bryter trenden lite:P

2011-05-04 @ 14:19:34
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska du till bm och lämna blodprov eller ska du lämna blod? Man får egentligen inte lämna blod när man är gravid.

2011-05-04 @ 14:23:11
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Hur kommer det sig att du ska sälja mobilen? :)

2011-05-04 @ 15:14:51
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: emma

Vad duktig du är gulliga du! <3

2011-05-04 @ 18:27:39
URL: http://emawa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0