100 %

Fick ett meddelande på FB idag om att min manager / 100% Party har lagt upp något med mig i 100% bloggen. Jag kikade in och fick mig ett gott skratt på bara rubriken som löd: Linda & Tempramentet.
Till det låg denna video:



Hahaha, kan säga att det va mygg överallt, vi hade gjort det miljoner gånger och det gick inte få det rätt, alla gjorde olika hela tiden. Vi hade filmat hela dagen och tillslut så brast det lite och jag höjde rösten. Ja det va kul för mig att titta på, jag fick mig ett rejält skratt då jag totalt hade glömt bort detta. Så jäkla kul att det finns så mycket på film :) Något som mer är roligt i denna videon är Elenas armar, haha hon får dem verkligen inte att följa med :P hahah!

Ja, här har ni alltså lite behind the scens från sista videon vi (KICK) spelade in.
Klicka HÄR för att se musikvideon!


Kommentarer
Postat av: fia

hahaha, arg som ett bi =)



jamen precis, fryser man in så, bara jag som var lat ;)



haha nämen, det är rätt sjukt egentligen, först ska man vara gravid och ha svårt att sova, sen ska man få barn och få ännu sovare att sova, haha.

2011-05-27 @ 11:58:36
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Miranda

HAHA, tack Linda för kvällens skratt! :D

2011-05-27 @ 21:39:35
URL: http://miirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0