Vill titta åt ett annat håll.

Jag orkar faktiskt inte med att va sjuk. Blöder ju massa näsblod när jag är genomförkyld. Febern har ju börjat gästa min kropp och det är inte kul. Ligger i soffan halvt avslagen men kommer få förflytta mig tillbaka till sängen om ett tag känner ja. Tråkigt nu också eftersom ja ska med Zazzie och ta blodprov när hon får tid för det. Hoppas det blir snart och hoppas att denna dagen med vila får mig att må bättre imorgon. Vill inte va sjuk mer, vill titta åt ett annat håll.



Mycket klaging på mig nu men det är ju så dryyyygt. Hur är eran dag hittills? Haft en bra helg? Jag är iaf glad över att det är söndag. Perfekt sitta hemma framför tvn- dag är det :) Det är ju bl.a. Sons Of Anarchy, Solsidan och mycket mer! Så ja, om det är någon dag jag vill sitta inne så är de väl idag!


Kommentarer
Postat av: emma

men det är ju såååååå fint väder! :) synd att du missar en dag ute i solen :/ krya på dig nu linda <3

2011-03-06 @ 15:10:38
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0