Tusen tack och ännu mer!

Vill tacka er som skickat "krya på dig" mail till Zazzie och även till er söta som kommenterat eller bara skänkt oss en tanke i det som just varit :) Ni är helt fantastiska och de värmer i hjärtat att det finns folk med djur-hjärtan där ute :)

Jag trodde nästan att jag skulle få kommentarer som "men det är ju bara en katt". Jag måste erkänna att jag hade nog blivit jävligt sur om någon skrivit så :P Just för jag har ju haft med Zazzie under en stor del av min uppväxt och blev där med som min bästa vän. Det känns som vårt band har stärkts med denna upplevelse eftersom jag aldrig lämnade hennes sida när vi va på sjukhuset. Jag märker det för när jag nu är hos mamma lämnar hon sällan min sida. Hon vill sitta på armen, ligga i knät eller på magen och bröstet och sova, kela och pussas. Mamma tror också att vårt band stärkts mycket pga att jag va med henne genom allt, att hon känner sig trygg hos mig! Tanken av det gör mig jätteglad och lycklig :)

Men som sagt så är ni alla är super söta! Och åter igen, tusen tack för era fina ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0