TP TOG GUUUUUULD!!!

Mina underbara tjejer tog hem guldet!!!!!!!!

Fy fan va stolt jag är över er!


Detta var dom verkligen värda efter allt slit och krångel som dykt upp lite hit och dit. Jag är så otroligt glad för dem så glädjetårarna föll. Det blev inte lättare att hålla tillbaka mer när jag sen fick veta att Dessans lag tog hem silvret! (Dessan är en kompis till mig som gått i mitt lag men som flyttade för några årsedan och startade upp ett lag i nyköping) Jag är så stolt över er allihopa!

Nedan på bilden ser ni några glada själar från mitt Team Panthers!


Kommentarer
Postat av: chris

gud va roligt för dom : )

2011-03-20 @ 16:46:07
Postat av: Emma

Dom är grymma!!!

2011-03-21 @ 09:59:24
URL: http://emmsz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0