Tjejkväll på Nöjesfabriken igår!

Tänkte berätta lite om kvällen igår på jobbet. Det va ju tjejkväll med Nelly.com. Det betydde att de 100 första tjejerna fick ett par skor. Jag kilade in och kikade på vad det va för skor. ÅÅH det fanns ju hur många läckerheter som helst. Jag tänkte snabbt "fan jag skulle ha skickat hit mamma med en biljett" haha. Till det positiva fick jag sedan höra att vi tjejer som jobbade också skulle få gå in och välja skor. WIHO!

Min tur kom och jag gick in och kollade. Herregud vad ska man välja? Man fick en lapp att skriva upp tre par skor. 1,2 och 3:e hands val. Efter mycket om och men fick jag ned 3 st tillslut. Jag hade kunnat ta ut hur många som helst där ju ;) hehe. Valde både med öppen och "sluten" fot. Får se vilket par det är som trillar ner i min brevlåda (en avi förmodligen, hehe). Funderar starkt på att klicka hem de andra två paren som inte kommer hem när jag får lite pengar över. Kom och tänka på massa outfits jag kan ha dem till så ja, det blir något att fundera över.

Vi fick även en varsin Goodiebag med lite smått och gott i. Mycket trevligt tycker jag! Bilder på de skor jag valde kan ni få se i morgon och även innehållet av goodiebagen kommer upp här i morgon. Dock såg jag att bara två par jag valde finns på hemsidan. Hörde igår att alla skor inte riktigt kommit ut på hemsidan ännu, men ni kan ju ia få se två utav dem :)

Men nu ska jag lägga iordning sakerna här och sedan dra mot en till kväll på jobbet. Är något evenemang för 15-20 åringar. Alltså borde det inte bli några jättehäftiga rörelser då det inte kommer finnas alkohol inblandat! Inte varje dag man jobbar en kväll där alla är nyktra, iaf från husets sida. Man vet ju själv hur man va som 15 :P

Men ni får ha det så trevligt ikväll så hörs vi antingen i natt eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0