Till mormor!

Nu ska jag strax dra på mig och åka till min mormor och hälsa på. Blir väl lite fika och sådant i vanlig ordning :) Skulle åkt för ca en timme sen hade jag tänkt mig men har krånglat med itunes och så för att få in musik i mobilen igen för de försvann ju när jag gjorde en uppdatering. Så förhoppningsvis är den klar snart så jag kan dra!

Det kommer inte vara helt tyst i bloggen när jag är borta för jag har förberett ett inlägg som jag tror att några av er inte vill missa :) Så kika in igen om en timme så får ni se. Förutom det så kanske de kommer in ett mmsinlägg senare, om inte så hörs vi när jag är tillbaka hemma ikväll!

Ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0