The hair.

Ska strax dra på mig jackan och dra mig in mot stan. Tanka bilen, lämna pappren och sen hem till katterna en stund innan jobb vid 17.00 då som sagt. Mamma har varit snäll och köpt med en god baguette till mig, så jag tror jag ska käka hos henne innan jobbet ist för på jobbet. Låter som en plan ;)

Mitt hår är klart iaf. Det lät komplicerat men jag hade i en ny röd färg för att slippa utväxt och dassiga toner. Kan säga att det blev RÖTT nu ;) haha. I ljuset är det verkligen rött, men jag är nöjd som bara den. Förutom att utväxten självklart alltid ska bli rödast, vilket inte är så konstigt. Men jag hade ju tagit en mer "mörk" knallröd nu så de inte skulle bli så, meeen så blev de. Men va gör det om 100 år. Här får ni en dålig webcam bild på färgen i ljuset.



Ganska go färg ändå va? Håret känns mer levande iaf!

Men jag måste dra mig nu. Återkommer när jag är hos mamma!
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: chris

Jäklar va fint så vill jag oxå ha : )

2011-03-18 @ 14:16:13
Postat av: Emma

Jättefint ju! :D Kul att du vågar, jag är så tråkig när det gäller håret :P

2011-03-18 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0