Svergies värsta..

PUCKON! Nej jag gillar programmet Sveriges värsta bilförare, men en där är ju helt slut ju. Hur fan kunde hon få körkort? Kommer inte ihåg va hon heter men jag blir alltid så jädra irriterad på henne. GAAAH :P Grabbarna är roliga tycker jag så det är ju tur att de är kvar i programmet, allihopa!

Sitter samtidigt och lägger lite transparent lack på naglarna och ska försöka göra något åt min kära tumnagel som ville gå av häromdagen. Så nu finns det nästan ingen nagel kvar där då jag va tvungen att fila ner den så den skulle bli jämt. Men får väl dra på en tipp i värsta fall. Kommer ju låta min manikyr få växa bort eller vad man ska säga. Kommer bara fila ner naglarna hela tiden och när de mesta är borta ska jag strycka på nagelstärkande. Får se va länge de håller sig långa. När gelén är borta antar jag att de inte kommer hålla sig så länge :P Men kom iofs på häromdagen att jag har ett gelé kitt här så skulle de bli för mjuka trots stärkandet så får jag kleta på lite sådant gelé, även om det inte är i närheten av Idas gelé.

Ska kika klart på Sveriges värsta bilförare nu, men kikar in sen och berättar om besöket hos BM. Kan säga att det hänt grejer på bara 3 veckor :P haha. Men mer om det sen! TTYS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0