Svar till Anonym

Anonym om Svårt att ta in..:

Aaaw det är så gulligt med den där magen asså!! Shitt men vart har du köpt jeansen? Dom va skiit snygga!!! :D ta hand om dig nu :) kram älskar bloggen btw!

SVAR:

Hej och tusen tack för din kommentar. Den värmer :) Ja det är gulligt och framför allt gosigt med magen :) Iaf nu när den är såpass liten mot va den kommer bli :P hehe. Jeansen är vanliga Gina Tricot jeans som jag köpte för något årsedan. Men de finns nog nu också eftersom det är vanliga ljusa jeans. Tror de ligger på runt 400 kr, så inte så jätte farligt! Jag är nöjd att jag fortfarande kan ta på mig mina jeans och sätta en gummisnodd i midjan. Gillar att ha riktiga byxor på mig nu när jag är gravid. Tycker det är fint :)

Men ha det så bra och ta hand om dig! Kram


HAR DU OCKSÅ EN FRÅGA?
Är ni fler där ute som undrar något? Kommentera, maila eller skriv frågan i frågerutan (bloggsvar) som ni ser i spalten till höger. I den spalten hittar ni även min kontaktmail.  För snabbast svar rekommenderar jag bloggsvar rutan! Vi hörs väl?


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Tänk att man kan se d genom o bara se magen på en del:D

Ha en underbar dag o hoppas solen skiner även på er men de borde den väl göra i Kstad;)

2011-03-19 @ 12:41:24
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0