Strålande sol idag!

Åh vilket härligt väder det är ute idag! Förutom att du måste ha brillor och säkerhetslina på dig om du ska gtå ut för du kan förmodligen få sand uppblåst i ögonen och med lite mer otur blåsa omkull själv. Nej, kanske inte riktigt men det blåser massvis. Jag funderar på att dra på mig skinnjackan som jag fick av mamma när jag fyllde år och en stor halsduk. Så skinnjackian, stor halsduk, mina vita Converse och några sköna brillor blir. VÅÅÅR!

Kl 16.40 ska jag hämta upp Dessan vid tåget. Då blir det väl hem och lämna hennes grejer sen får vi se vad det blir! Åker nog in ett tag innan jag ska hämta henne. Vill inte sitta inne när det är en såpass fin dag.

Har ni också sol och fint hos er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0