Städar och plockar undan

Mest plockar jag väl undan men det ser förjävligt ut i mitt kök. Nog att min man ska laga mat ibland, men att städa efter sig i köket är ingen hit. Han är duktig på att städa annars, men köket.. ja vad ska man säga ;) Egentligen ska jag inte säga något alls, för utan mig skulle de inte bli skitigt heller så, vi är nog ganska duktiga både jag och Krikke :) hehe. Tur att vi älskar varandra så vi kan leva med våra små lorthögar lite här och var och städa efter varandra! Nejdå, det är faktiskt inte så illa som det låter :P

Jag håller iaf på nu att plocka i köket och ska vika tvätt. Efter det ska jag ge mig själv ett ansikte och sedan dra mot bergvik och kika i affärer och sedan handla lite. Jag ska inte shoppa något vad jag vet men det kan ju ha kommit in något kul man får med sig hem. Den som kikar in sen får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0