Snart är vecka 25 slut..

Tanken slog mig precis att imorgon, tisdag, så är det sista dagen i vecka 25, för på onsdag går vi ju in i vecka 26. Denna veckan har gått fort men ändå mer sakta än de andra just för att det varit lite mycket just nu. Jag har gillat denna veckan gällande graviditeten men funderar på hur T i magen reagerat på att jag varit sjuk. Jag har ju läst lite om det och det står att kroppen tar hand om bebisen så det är ingen fara så, men jag tänkte mer på om hon i magen reagerar lite som mig? Hon har sparkat och så men ändå legat lite på lat-sidan så att säga. Idag där emot när jag känner mig mer pigg så har hon varit i full gång hela dagen! Det är som att hon varit "sjuk" med mig och gett mig lite lugn i magen medans jag mått sämst, hehe. Trots att hon sparkat lite varje dag under helgen så kändes de väldigt skönt när hon drog igång i magen idag. Och som jag skrev så har det hållt på hela dagen, även nu!

Älskade trollunge, jag längtar så tills du kommer. Men på onsdag ska vi till BM och jag antar att det är mätning, vägning, lyssna på hjärtat och lite sånt som gäller :) Ja, jag får väl va lika duktig som min katt idag också antar jag och lämna blod igen. Usch usch :O Men jag är glad att vi snart går in i en ny vecka!


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Tänk vad fort det går! Snart är du inne i 30- veckorna och vips så är er bebis här :D

2011-03-08 @ 12:15:07
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0