Snabba ryck!

Vaknade för ett litet tag sedan av att mamma ringde. De hade ringt från djursjukhuset redan kl 8.00 i morse. 11.40 ska vårt hjärta lämnas in på operation. Ni kan ju gissa att det är känslokrig i mitt hjärta och min hjärna just nu. Jag vill vara stark och lugn framför allt. Detta innebär ju mer stickande i henne och ytterigare en bilresa i rent helvete då jag vet att Zazzie inte är dum. Klart hon känner på sig att något är "fel". Jag förbereder mig därför för ytterligare en dag med uppgråtna ögon och påsar där under. Jag vet så väl att jag kommer tycka det är svinjobbigt att lämna henne där..

Ska iaf göra mig iordning snart och kanske försöka få i mig något att äta. Har dock ingen matlust just nu, är iofs inge hungrig än heller så kanske ska hoppa över det. Kan ta ett äpple så länge. Ska laga mat hos mamma sen så hoppas de är bättre då efter att man lämnat in henne. Men då lär man väl vara så orolig att de ska ringa senare och säga att de fått stänga igen henne utan att ta ut något. MEN ska se positivt på det här nu, hon tog blodprovet och alla värden ser bra ut! Jag hoppas att det är något godartat i magen som blir lätt att ta bort så det inte fortsätter trycka på resten av allt i magen på henne. Hon är för go min bebis och det ska hon vara i några år till har jag bestämt mig för! Zazzie är tuff, så vi får hoppas hon tar sig igenom detta.

Nu måste jag kila. Jag återkommer senare idag!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Stackars lilla kissen. Hoppas det snart blir bra för henne =)



Ja, de där sparkarna mot revben och blåsa är ju mindre kul..

2011-03-08 @ 21:05:38
URL: http://saratilling.se/
Postat av: Chris

ja det blev ett bra slut på dagen i allafall nu ska hon bara läka i hop så blir hon bra <3

2011-03-08 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0