Skillnad?

Vinklar med en kamera kan verkligen få en att se både smal och tjock ut. Samma sak med kläder. Det jag ser mest på nu är magen så klart. Jag ska visa er 3 bilder jag nyss tagit på min mage så ska ni få se vad mycket vinklar och kläder kan trolla bort eller till och med trolla fram en mage!

Bild 1:

Magen ser ut som en stor boll. Riktigt rund!

Bild 2:

Magen syns inte speciellt mycket i denna vinkeln. Kulan från ovanstående bild ser ut att vara som borta.

Bild 3:

Och här ser vi magen i "verklig" form, utan kläder. Den ser inte så fotboll ut längre men den är heller inte borta.

Tänk vad mycket vinklar kan göra på oss, men det vet vi ju alla. Är nog därför många av oss är väldigt duktiga på att säga direkt efter att ett kort tagits "Får jag se!!" för att sen 8 fall av 10 säga "haha åååh va dålig jag blev.. Ta en ny! :D" haha. Ja, jag lär väl inte va ensam om det skulle jag tro ;)

Nu blir det sängen för min del. Får visa er goodiebagen imorgon. Inte hunnit lägga in korten på det ännu. Sov gott iaf alla gamla och nya läsare! Har ni några frågor eller funderingar är det bara att kommentera eller maila mig på min kontakt mail som ni hittar i min presentation till höger! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: emma

Oj vad stor du börjar bli nu :D härligt! <3

2011-03-14 @ 07:48:18
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0