Ligger i soffan och kollar på big brother....

Ligger i soffan och kollar på big brother. Fick ett roligt sms förut som ni får veta mer om någon dag. Annars så rullar tankarna i huvudet och hoppet skakar hos mig just nu. Kommer va spänt imorgon när mamma ringer och berättar när zazzie får ta blodprovet. Någon som vet hur lång tid det tar att få svar på värdena när man tar blodprov på en katt? Hur som helst så kommer detta blodprovet avgöra om hon kan opereras eller inte. Om de blir operation hoppas ja de kan ta ut de dåliga. Finns ju ingen garanti till saker men det är mer än värt att ge de ett försök! Nu ska jag fortsätta kika på tv ett tag sen blir de sängen och sova! Hoppas på en bra dag imorgon. Kram till er goa läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att ni e skit bra :)

2011-03-06 @ 23:23:02
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag är i vecka 16 vad jag vet. Vet ju exakt efter ul som vi har om 2 1/2 vecka..



Hur har du mått so far?

2011-03-07 @ 11:33:02
URL: http://saratilling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0