Just nu:

Jag i mammas soffa med ett stort glas citronvatten, lite chips och film. Ska dra på Sommaren med Göran tänkte ja. Har inte sett den på jättelänge men har för mig att jag inte tyckte den va sådär jättebra. Varför ska jag då se den tänker väl ni, och ja jag tänker väl samma sak men vet inte vad jag ska se annars. Kan ju hända att den är bättre andra gången man ser den.. Eller va tror ni? ;)



UPDATE:
Blev ingen film. Fastnade framför tvn ist! BB repris om 1 timme.
Då ska jag äntligen få se det som alla pratar om.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ?



Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.

Här finns underbar shabby chic.stil bla.

Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:



http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment



Så är du med i tävlingen =)

Kram & Lycka till !

2011-03-10 @ 18:15:54
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0