Jävla skit!

Vaknade upp och kände mig skönt utvilad. När jag kikar runt på tvn så kommer en stor besvikelse. Vart i helvete är tv11??? :O Jag som har väntat på att denna jäkla söndagen skulle komma så jag skulle få se på Sons Of Anarchy.. GAAAH va trött ja blir! Men ringde mamma (som också följer det på tv) och det verkar som att hon har kvar kanalen så det blir väl att åka hem till henne och kolla på SOA.

Ist för Tv4 fakta och Tv11 så har vi fått tre olika Disney kanaler, Nick jr, Nickelodeon, Axess och några fler. Men det väger ju inte upp ALLS, enligt mig! Får nog ta och se över detta med att fixa Tv4 fakta och Tv11 igen. Köpa kanalerna :P

Jag menar, ingen tv11 = ingen SOA och ingen BB..
Hur ska detta gå? ;)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Tror du inte fick så också?? I fredags när jag skulle sätta på bb så fanns inte kanalen. Jävla dret! Så vi ska beställa den tror jag. Ush för de.

2011-03-27 @ 13:09:37
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha men lilla Linda då :D tror du överlever.. Om jag var du skulle jag blivit överlycklig över disney :D haha...



Tänk på barnen i afrika som inte ens har tv, eller på Emma i Stockholm som intr har en enda kanal haha!!

2011-03-27 @ 20:33:35
URL: http://emmsz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0