I min shoppingpåse

Idag så fick jag ju med mig en liten liten shoppingpåse hem. I den lilla påsen så hittar vi en sak, nämligen denna:



Som ni ser så är det då en randig bh som jag fastnade lite för när jag gick förbi den inne på H&M. Skulle köpt trosorna till också men de glömde jag bort när jag stod och grubblade på storlekarna. Bh är ju väldigt behövande i mitt fall då jag växt ur de flesta. Denna kommer kanske vara på gränsen men tyckte om den så den fick bli med hem. Hittade även en annan bh som jag blev sugen på som fanns i större storlek, men ska ta mig en kik på internet innan och se om jag kanske hittar någon annan ist! Behöver iaf en till bh som passar, men vi får väl se hur de blir!


Kommentarer
Postat av: Chris

Va fin den va dyr?

2011-03-01 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0