Hemma igen!

Som rubriken avslöjar så är jag nu hemma igen. Jag kom hem med lite blommor, nagellack, babybox m.m.. Dock ingen blomma till köksfönstret, men en kruka :P haha. Får köpa blomman imorgon till den. Men inte blev det blomlöst i köket för det. Köpte nämligen med 3 buntar med påskliljor för 20kr. De slår ju ut när de sätts i vatten så när jag satte i dom tog jag ett kort efteråt för att se för och efterbilder på när de slagits ut. Kul att se hur buketten ser ut om en timme (låter som jag har för mycket fritid?.. hah).

Jag va ju och hämtade ut en babybox också som jag tänkte ni skulle få se sen. Jag ska bara öppna den själv först och se vad det är som ligger i den :) Men jag kollar det och återkommer med ett inlägg om det strax! Så länge bjuder jag på en bild på blommorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0