Grattis kära J och D!

Jag skrev ju igår att jag fick ett sms..

Sms:et kom från min älskade och då gravida vän Josefin där hon skrev att hon skulle åka in till förlossningen, att det va dags nu. Jag blev jättepirrig och gick som på nålar här hemma. Okej, det gjorde jag inte, jag låg väl mer på nålar eftersom jag låg i sängen och mådde skit pga av förkylningen. Jag hörde inget mer igår från henne.

I förmiddags så fick jag ett mms med en bild på en otroligt vacker liten pojke och en text som berättade hur stor han va och att allt hade gått fort igår och så :) Jag blev så stolt på en gång! Skrev grattis och massa annat i ett sms till Jossan och sedan ett grattis sms till David, grabbens pappa. Fy tusan va kul för dem :)

Längtar massvis tills jag får hälsa på dem och snosa på lillen och höra hur allt va och så,
krama om Jossan och säga vad lycklig jag är för deras skull! Och ni kan ju gissa om jag längtar ännu mer nu tills min lilla trollunge vill titta ut till världen :)

STORT GRATTIS till min älskade vän och hennes David till det vackra underverket :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad kul för dom :D Grattis!

2011-03-08 @ 11:31:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0