Får utlopp på tandvården!

Jag är så arg på detta jäkla system de kör med gällande tandförsäkringar. Jag gick med på att ta tandförsäkring år 2009. Denna försäkring skulle gå ut i början på 2011, alltså skulle den vara i 2 år. Jag har nu fått en räkning för ett 3:e år för det va ett 3 års kontrakt (??!???!!?) MY ASS att det va. Och vadå kontrakt, jag har inte skirvit på ett skit! Ursäkta mig men jag blir så jävla irriterad. Inte nog med att de säger en sak och sedan ändrar det/ljuger om de, när man sedan ska ringa de som har hand om fakturorna så kan hon ENDAST lägga om fakturan! Och när man blir irriterad och säger att det är för dyrt för att ha ett år till som inte ingick när man tog det så låter det "ja men du får ju tandvård för det" Men no shit?? Men fortfarande så blir det ju billigare utan skiten. Dessutom har de inte gjort en ny bedömning på mina tänder osv när jag vet att de skulle bli billigare nu eftersom jag slutat röka. Och det gjorde jag ju i oktober förra året!!

ÅÅH jag är så arg på dessa jäkla "Folktandvården". Inte första gången man får problem med er! Jäkligt dålig stil av er att gå ut med en sak och sen gäller en annan... USCH FÖR ER!!

Funderar på att ringa min kusin som jobbar som jurist och fråga om de verkligen får hålla på så här! Ni kanske tycker jag överreagerar men det är pengar jag kan lägga på försäkring på T i magen ist och även köpa annat vi måste ha till hennes ankomst. Man är inte gjord av pengar så man vill inte kasta massa pengar i sjön som ändå inte kommer bli "utnyttjade".

GRRR säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0