En titt i FB arkivet

Har kikat lite bland gamla bilder som man blivit taggad på på FB. Jag valde en bild jag ska visa för er då jag kommer ihåg vilken rolig kväll detta var. Vi går tillbaka ca 2,5 år till sensommaren 2008. Ellen hade precis börjat i KICK och vi va på en fest på Hammarö med lite andra jobbarkompisar inom musiken och även annat trevligt folk. Kommer ihåg att vi byggde cheerbygg på fyllan och hade oss. Skrattade mycket den kvällen :)


På bilden ser ni (fr.v) mig, Caroline, Ellen och en tjej jag tyvärr inte minns namnet på!

Nu ska jag fixa undan lite här och sedan se på reprisen på Big Brother eftersom jag missade det igår. Ska bli kul att se vad de hittar på för något idag (igår). Hoppas ni får en bra kväll. Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: sofie

yoo Linda, kan du inte lägg ut ngn bild på magen på en tidig vecka, och en nytagen,så man ser skillnaden

2011-03-16 @ 19:57:05
URL: http://sofygates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0