Dags att göra sig klar

Ska fixa fram kläder nu och hoppa ur myskläderna. Ska in till stan på ärenden, bl.a lämna in en ring som jag älskar. Den har tappat två stenar så den ska lämnas in och få i nya. De ska ju inte lossna så det är kostnadsfritt, tack och lov. Det är en ganska dyr ring från Smycka så därför vill man ju få den inlämnad, men det är inga problem :) Ska få iväg ett paket till Emma med mobilskal hon köpt av mig och ska även få iväg papprena om vår bebis försäkring som jag skulle skickat iväg förra veckan men nu så är de på gång iaf! Hon måste ju ha en försäkring vår älskling som även täcker när hon kommer ut :)

Men ja, det är några av de ärenden jag ska ordna idag. Och nu måste jag göra mig iordning så jag hinner med allt innan de blir hem och ta hand om den sista tvätten. Ska nog byta sängkläder sen och även dammsuga så de finns lite att stå i här hemma också!

Vi hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Wiho :D

2011-03-17 @ 13:07:25
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0