Craving på g.

Idag när jag och Dess skulle åka hem från mamma åkte vi förbi Maxi och handlade. Jag gick lös för mina cravings (sug efter något). Jag la detta i min korg: minimorötter, gröna äpplen och vaniljyoghurt.. okej, lite glass också. Men det mesta va väl ganska bra saker att ha sug efter?

Ska iaf ta lite minimorötter, ett glas med isvatten och slänga mig i sängen brevid älskling. Jag börjar bli riktigt trött så lär lägga igen mina ögon snart! Tänkte iaf bara kika in och berätta vad mina cravings är numer. Och tack för att det inte alltid är chips och sånt onyttigt ;)

Natti natt.


Kommentarer
Postat av: frida

Gottit =)

Hade oxå ganska nyttiga cravings.. va sugen på frukt å kall mat så som sallad åså :P



Blev värre me amnings craving som man visst kunde få.. blev helt galen i plopp haha!

2011-03-28 @ 00:12:50
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0