Babybox & blöjhink

Som jag skrev i tidigare inlägg har jag nu hämtat ut den där babyboxen vi fått från pampers (tror ja de va?). Hämtade iaf ut den på Barnens Hus och självklart hade jag klickat i så vi fick en blöjhink också. I boxen låg lite saker som tidning, blöjor, nappflaska, skedar, babyolja, kuponger, reflex m.m.. Ja ni ser kanske lite på bilden :) Mycket av det vi fick har vi redan fått i andra boxar men det skadar ju inte med lite mer grejer :)

Jag gillar ju sånt där med boxar och goodiebags så att få massa babyboxar och kassar tycker jag är jättekul. Och vi kan ju dessutom då testa dessa provflaskor på vår bebis för att testa vilken vi tycker är bäst, innan vi köper dem i större format!

Så alla tummar upp för gratis babyboxar!




Innehållet:


Du som gravid, hämtade du ut gratis babyboxar?
Isf, vad tyckte du om dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0